CBF Türkiye Motosiklet Grubu Forumları

Grubumuz faaliyetlerini askıya almıştır!
Zaman: Çrş Ağu 15, 2018 3:40 pm

Tüm zamanlar UTC


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Çrş Haz 09, 2010 5:56 pm 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eki 26, 2009 1:51 pm
Mesajlar: 1096
Konum: ESKİŞEHİR
Bariyerler bazen hayatta kurtarır...Bariyer olmasa uçurumdan aşağı uçması içten bile değil..

http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/ ... -12308.htm

_________________
Tutamayacağım sözler VERMEM, Basit kişilerle polemiğe GİRMEM,Bazı şeyleri asla AFFETMEM,Acıyı kimseye ÇEKTİRMEM,Dostlarıma laf ETTİRMEM,Tutkularım var VAZGEÇMEM,Seven sever sevmeyen CANI SAĞOLSUN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 5:13 am 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Mar 14, 2008 5:22 pm
Mesajlar: 2146
O düşen kişi ne yaptı bilemiyorum ama
Aynı durumda ben olsam kalktıktan sonra bariyerleri öperdim.
Fakat, öncesinde bu kadar düzgün gelen birisi yavaşladığı halde nasıl oldu da (keskin viraj da değil) bariyerlere doğru gitti?
Yanlış yere mi baktı?
Fazla mı yavaşladı?
Hayret....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 5:28 am 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Sal Şub 12, 2008 9:04 am
Mesajlar: 4943
Konum: ***Alone Ambassador*** Atakoy, Mobil Alabama US, Yalikavak, Antakya
Yok abicim, adamin motoruna birsey oluyor. Bak son virajdan ciktiktan sonra, bariyerlere giderken arka iki kere hafif savruluyor, ve adamin sol ayagi yere basmak uzere. O durmaya calisiyor, ve tam duracagi anda bankete giriyor. Hatta girerken arka tekeri kitliyor. Dustukten sonra iki kolunu havaya kaldirmasi zafer isareti yerine "Oh be durdurdum" analminda sanki.

_________________
Hakki Orun
Vision Liner
The Member of RoSPA RoADAR by ART
Turkiyede yol ve trafik sartlarindan dolayi motor kullanmayi biraktim
Motorum sadece CRF 250 L
http://www.orunbrothers.webs.com


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 12:13 pm 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eki 26, 2009 1:51 pm
Mesajlar: 1096
Konum: ESKİŞEHİR
cosmos yazdı:
Yok abicim, adamin motoruna birsey oluyor. Bak son virajdan ciktiktan sonra, bariyerlere giderken arka iki kere hafif savruluyor, ve adamin sol ayagi yere basmak uzere. O durmaya calisiyor, ve tam duracagi anda bankete giriyor. Hatta girerken arka tekeri kitliyor. Dustukten sonra iki kolunu havaya kaldirmasi zafer isareti yerine "Oh be durdurdum" analminda sanki.


Yada;
İlk dakikalardaki sürüş ve pozisyonu harika..viraj çıkışı hızlanması keza öyle...ancak sanırım yanyana geçtiği motorcudan sakınıyormu ne...bence konsantrasyonu bozuluyor....veeeee..... viraj alma niyetinden uzaklaşıp,fren tercihi...her zamanki gibi yanlışşşşşş

_________________
Tutamayacağım sözler VERMEM, Basit kişilerle polemiğe GİRMEM,Bazı şeyleri asla AFFETMEM,Acıyı kimseye ÇEKTİRMEM,Dostlarıma laf ETTİRMEM,Tutkularım var VAZGEÇMEM,Seven sever sevmeyen CANI SAĞOLSUN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 12:37 pm 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Cum Mar 14, 2008 5:22 pm
Mesajlar: 2146
AMİRAL yazdı:
cosmos yazdı:
Yok abicim, adamin motoruna birsey oluyor. Bak son virajdan ciktiktan sonra, bariyerlere giderken arka iki kere hafif savruluyor, ve adamin sol ayagi yere basmak uzere. O durmaya calisiyor, ve tam duracagi anda bankete giriyor. Hatta girerken arka tekeri kitliyor. Dustukten sonra iki kolunu havaya kaldirmasi zafer isareti yerine "Oh be durdurdum" analminda sanki.


Yada;
İlk dakikalardaki sürüş ve pozisyonu harika..viraj çıkışı hızlanması keza öyle...ancak sanırım yanyana geçtiği motorcudan sakınıyormu ne...bence konsantrasyonu bozuluyor....veeeee..... viraj alma niyetinden uzaklaşıp,fren tercihi...her zamanki gibi yanlışşşşşş


Her iki yorum da mantıklı.
Videonun en başındaki görüntüde çok iyi kullanıyor ama sonunda bişeyler oluyor. Açıkcası bariyer burada yapması gereken işi çok iyi yapıyor ve uçuruma düşmesini engelliyor.
Uçuruma bariyer tamam da...
Bizde düzlükte E-5 in ortasında bariyerin ne işi var?
Bir belgeselde izlemiştim; sanırım 1950 li yıllar amerikada yol kenarına konması planlanan beton bariyerlerin eğim ve dayanıklılık testini yapıyorlar;
beton bariyerlerin eğimlerini öyle bir ayarlıyorlar ki araçlar hem az hasar görüyor hem de yoldan ne dışarı çıkıyor ne de takla atıyor.
Kovalama sahnelerinde dikkat edin, araç yüksek süratte beton bariyere çarptığında sürte sürte bir şekilde duruyor ama ne bir takla ne de parçalanma olmuyor.
Ulan; demir fiyatları aldı başını gidiyor bizim dallamalar hala demirden bariyere devam ediyor.
Bir de inşaat sektörü canlandı diyorlar; sen betondan bariyer yap, bak inşaat sektörü nasıl şahlanıyor:)))))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 2:05 pm 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Kas 20, 2006 8:39 am
Mesajlar: 2226
Konum: İstanbul / Küçükyalı
Benim yorumum oldukça farklı. Daha önce de çok şahit olduğum bir hata, viraj öncesi frenajdan önce vites küçültüp, kompresyon ile yavaşlamaya çabası. Sertçe bırakılan debriyaj kilitlenen sonra tutunan, ama bu arada sürücüsünü frenaja yönelten arka lastik ve neredeyse klasik bir düşüş.

_________________
Boğaç Güzey
RoSPA & DIAmond Examiner, Master Trainer.
Ducati Multistrada DVT 1200ST, Ducati Multistrada 1200S, Yamaha X-Max 250


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 4:12 pm 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi

Kayıt: Sal Nis 27, 2010 1:17 pm
Mesajlar: 111
sanki motor kafa kaldırıyor,ön freni sıkıyor gibi geldi bana :rolleyes:

_________________
H. ALKIŞ


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Prş Haz 10, 2010 4:50 pm 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Çrş Nis 28, 2010 12:53 pm
Mesajlar: 346
Bana göre karşıdan motora bir anlık bakış sonrada hedefe kitlenme..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: Cum Haz 18, 2010 8:12 am 
Çevrimdışı
CBF-TR Üyesi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Mar 02, 2006 1:39 pm
Mesajlar: 813
Konum: Istanbul
Ya deli yada bilerek yapmış. Başlıktaki bariyerlerin önemini hatırlatmak için.

Virajlara kararsız giriyor. Doğru çizgisi yok. Bir sonraki virajı önceden kestiremiyor. Son aldığı virajda iki kere yatıyor. Bu daya yanlış çizgi ve yanlış hız olduğunu gösteriyor. Bunlara rağmen bir sonraki viraj için yavaşlama mesafesi var ama o viraja gelene kadar gazlı geliyor ve son anda arka lstiği kitleyerek bir şeyler yapmaya çalışıyor ama çözemedim o kısmı.
O virajı onceden kestiren bir insan oraya gazlı gelmez.

Belki de viraj keskin olmadığından gazlı geldi ama bizim göremediğimiz noktada yolda bir şey vardı. O da frenlere asıldı. :ceza:

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye